برچسب :: خدمات پس از فروش خودرو

شرایط تعویض خودروهای معیوب




تعویض خودروهای معیوب در حالی به‌عنوان یکی از بندهای آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، توسط خودروسازان به اجرا درآمده که به گفته آنها، طبق این الزام، تا به امروز بالای هزار دستگاه محصول عیب دار در هر یک از دو شرکت بزرگ خودروساز، تعویض شده است.

[1395/05/23 10:00]

جدیدترین رتبه‌بندی شرکت‌های خدمات خودرویی




شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبه‌بندی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش هیچ یک از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران موفق نشده‌اند رتبه اول این خدمات را کسب کنند.

[1395/05/31 13:00]

دیپلم‌ردی‌های صنعت خودرو را بشناسید!




شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خودروها در ایران، مردود شناخته شدند. به نظر می‌رسد که در این شرایط بهتر است مصرف‌کنندگان از خرید خودروهای فاقد خدمات پس از فروش مناسب خودداری کنند.

[1395/06/13 11:00]

چاله خدمات پس از فروش چینی ها برای مشتریان




بدنه ارزان، قطعات گران؛خدمات پس از فروش، مانعی پیش پای خرید برخی چینی ها چینی ها در سال های اخیر توانسته اند سهم خوبی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص دهند، دلیل عمده این اتفاق هم ارزان بودن محصولات چینی است، اما این محصولات ارزان از دور دل می برند و از نزدیک قیمت قطعات یدکی شان، ضربان قلب مصرف کنندگان شان را بالا می برند. تحریم های بین المللی علیه ایران، به نفع هرکه نبود، برای چینی ها سود بسیار داشت.

[1395/05/12 15:00]

خودروسازان دیگر نمی‌توانند خریداران خودرو را دور بزنند




معاون وزیر صنعت با تشریح اصلاحات انجام‌شده در آیین نامه اجرایی "احصاء حقوق مصرف‌کنندگان خودرو" گفت: دیگر جایی برای تفسیر تولیدکنندگان وجود ندارد.

[1395/05/18 16:00]

توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران"




نماینده رسمی تویوتا در ایران اعلام کرده که همواره و همگام با سیاستهای کمپانی مادر، به صورت جدی فراخوانهای مرتبط با خودروهای ارائه شده به ایران را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

[1395/05/17 10:00]

فراخوان بی سر و صدای خودروسازان در ایران!




عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: خودروسازان داخلی در صورت وجود عیب در خودروهای تولیدی خود نسبت به فراخوان این خودروها اقدام می‌کنند البته برای این کار اعلام عمومی صورت نمی‌گیرد.

[1395/05/16 10:00]

قطعات تقلبی در تنوع بسته‌بندی گم می‌شود




به‌طور قطع برای هر خودرو نیاز به مازاد قطعاتی برای خدمات پس از فروش آن است. حال این تولید مازاد چند درصد است؟ آیا این میزان در نوع خودرو متفاوت است؟ نحوه توزیع آن به چه شکل و از چه طریقی انجام می‌شود؟ در این گزارش صمت سراغ قطعه‌سازان و فعالان این صنعت رفته تا پاسخ این پرسش‌ها را از آنها بگیرد.

[1395/05/14 15:00]